افق روشن فردا

زندگی زیباست چشمی باز کن گردشی در کوچه باغ راز کن

افق روشن فردا

زندگی زیباست چشمی باز کن گردشی در کوچه باغ راز کن

افق روشن فردا

قصه عشق از آن روز شروع شد که خدا
مهر یک بی کفن انداخت میان دل ما...

و چه شروعی بهتر از این!

آری!
ما از الست طایفه ای سینه خسته ایم
ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم...

در الست بود که پیمان بستیم بر ولایت علی و اولادش...
در الست بود که اولین مجلس روضه را برپا کردیم...

و این عشق تا ابد جوشان و فروزان خواهد ماند...

و میرویم تا پرچم «یا لثارات الحسین» را برفراز قله ابدیت برافرازیم...انشالله

بایگانی
نویسندگان

تکامل معنوی ، تقرب به خدا و حیات وصف ناپذیر و جاودان اخروی ، عالی ترین هدف انسان در حیات خویش است که البته باید آن را بدست آورد . مهم این است که دنیا تنها بستر تحقق این هدف است و جز آن، هیچ راهی برای رسیدن به هدف عالی ، وجود ندارد و در این میان «زندگی» ، همه آن چیزی ایست که ما از دنیا در اختیار داریم و اساساً حیات اخروی ، جز با کنش ها و واکنش های ما در پهنای پرپیچ و خم و پر راز و رمز زندگی شکل نمی گیرد . از این رو دنیا و زندگی در آن ، بسی مهمتر از آن است که در اذهان عمومی وجود دارد .

بی گمان موفقیت در زندگی با رویکرد یاد شده ، در گرو داشتن « سواد زندگی » و « مهارتهای زندگی » است . بسیاری از ناکامی های زندگی ، به دلیل برخوردار نبودن از دانش و مهارت های لازم برای زندگی است . کسانی که از این دانش و مهارت برخوردارند ، می توانند برای رسیدن به آن هدف متعالی ، امیدوار باشند.

با توجه به اهمیتی که این موضوع در حیات انسانی دارد ، مورد توجه ویژه دین بوده است . دقت در معارف دین ، نشان می دهد که متون دینی « قرآن و حدیث» آموزه های گره گشا و کارآمد فراوانی در این قلمرو دارند.

نظرات  (۲)

مطلب خوبی بود کاش میشد از نظرات سایر بزرگان و علما نیز در وبلاگتون مطلب قرار بدین .
ممنون و متشکر از وبلاگ خوبتون
  • الهه کبیری
  • خواستم از وبلاگ زیبا با مطالب خوبش ازتون تشکر کنم با این مطالب کم کم دارم  به زندگی یه جوردیگه نگاه می کنم راستی تصاویرتون هم خیای مناسب و خوب بودن.
    ممنون